Artikel 1 – Webshop

 

1.1. De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.

 

1.2. Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.

 

1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden.

 

1.4. De webshop is verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies.

 

1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

 

1.6. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, neem dan contact op via info@postgrappen.nl

 

 

Artikel 2 – Bedenktijd

 

2.1. U heeft 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. Dit geldt alleen voor producten die niet gepersonaliseerd zijn. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.

 

2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking en slechts in die mate uitgepakt te zijn voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Daaronder wordt uitdrukkelijk niet begrepen het langdurig dragen en/of wassen van het product. Als daarvan sprake is, komt het herroepingsrecht per direct te vervallen.

 

2.3. Wanneer u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht bent u verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product,  kenbaar te maken aan de webshop. Dit kunt u doen door contact op te nemen via info@postgrappen.nl. Vermeld in de mail uw naam en adresgegevens, bestelnummer en rekeningnummer waarop u het geld terug wilt ontvangen. Nadat u kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht dient u het product binnen 14 dagen retour te sturen. U dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

 

Artikel 3 – De overeenkomst

 

3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en een betaling heeft voldaan via iDEAL. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

 

3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

 

3.3. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele vragen en opmerkingen terecht kunt.

 

3.4. In het geval van een pre-order, kan de bestelling niet meteen worden geleverd. Wij geven in de bevestigingsmail van uw aankoop aan in welke week de bestelling verzonden zal worden.

 

3.5. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.

 

Artikel 4 – De prijs

 

4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

 

4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.

 

4.3. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

 

Artikel 5 – Geschillen  WEBSHOP GEGEVENS

 

5.1. Klachten dienen schriftelijk via een email naar info@postgrappen.nl aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen ons best doen om tot een oplossing te komen.

 

5.2. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd via email.

 

 

[time], [location]
Deze website maakt gebruik van cookies om jou de beste ervaring te bieden.
You have successfully subscribed!
This email has been registered